Sunday, February 27, 2011

Gembira di hari besar kamu

Happy Birthday untuk kamu Aley Arif ^_^


Menginjak umur yang hampir mencecah ker angka 3 sebenarnya agak menggerunkan. Apa yang telah aku capai sekarang ini ? Dalam masa terdekat ini ? Masih agak kabur sebenarnya. Sebab masa depan aku, walau aku rancang sebaik mungkin tp kalau tidak di perkenan olehNya, semua tidak menjadi. Untuk itu, aku masih berharap suatu hari nanti apa yang aku inginkan akan dimakbulkan jua olehNya.


Berbicara tentang hati ? Alhamdulillah. Aku dah melepaskannya dengan senang hati. Kalau itu jalan yang dia pilih, kalau itu cara die menunjukkan pengorbanannya pada org yg dikasihi, baiklah untuknya. Terbaik untuknya, terbaiklah untuk aku. Aku tidak akan lagi mencampuri apa jua urusannya lagi. Biarlah kasih dan sayang aku di situ. 


Berbicara tentang hati lagi ? Alhamdulillah masih ada yg mengambil berat. Di saat aku kesakitan, keletihan, tidak bermaya, dia gagah menjaga. Peluang untuknya ? Tidak tahu. Sampai masa bila Dia kata jadi, maka perkara tu jadilah juga. Kesabaran dlm menjalinkan hubungan sangat penting. 


Yang penting sekarang aku happy, gembira, seronok, memegang sesuatu yg patut ku pegang dan melepaskan sesuatu yg sepatutnya aku lepaskan. 


Alhamdulillah ^_^

No comments:

Post a Comment